2016. április 13., szerda

Dorothy Blog Award - Adentures of Kata

A minap a Facebook-on kaptam a díjat, és hihetetlenül meglepett, hisz még nem rég kezdtem bele a blogolásba. Persze, persze olvassák a blogot többen is, de semmiképpen sem számítottam rá, hogy ilyen "gyorsan" kapok egy ilyen felkérést. Úgyhogy lássunk is hozzá.

A díjat a Glamify Beauty Blog írójától, Krisztinától kaptam, akinek a blogjára pár héttel azelőtt bukkantam, hogy Ő továbbadta volna a díjat. 12 dolog az Ő blogjáról és kicsit Róla:

  • Először a Youtube csatornájára találtam rá, onnan kerültem a blogra.
  • Lenyűgözött az, hogy milyen profin készíti el a sminkeket, pedig megvallom, nem szeretem a sminket videókat.
  • Továbbra sem hiszem el a korát. :)
  • A blogon olyan termékeket mutat be, amelyek számomra is ismerősek, épp ezért, kíváncsi vagyok a véleményére.
  • Tetszik, hogy sokszor utal a blogon is a Youtube videóira és fordítva is, így teljes képet akkor kapunk, ha mindkettővel napra készek vagyunk.
  • Ahogy ő is írta, szerintem kellemes csalódás lehet mindenki számára, mert a gyönyörű sminkek miatt azt gondolnák sokan, hogy felszínes.
  • A képei nagyon ízlésesek, de nem csicsásak.
  • Tetszik, hogy mindig természetes fényben készít képet az elkészült sminkjéről.
  • Bár még nem régóta vezeti a blogot, már most nagyon letisztult az egész.
  • Már most egész kiépített "médiahálózata" van
  • Látszik a videóin, hogy otthonosan mozog a kamera előtt
  • Szépen fogalmaz, szépen beszél, egyszerűen kifinomult és kész. :)
Nézzük, mi az a 12 dolog, amit megoszthatnék a blogról:
  •  Egyszer már elkezdtem írni ezt a blogot, végül 3 bejegyzés után mindet kitöröltem.
  • Több hónapig agonizáltam, egyáltalán belekezdjek-e.
  • Azt már az elejétől tudtam, hogy rózsaszín alapot akarok, hisz IMÁDOM a rózsaszínt.
  • Még mindig többféle téma kavarog a fejemben, amikről szeretnék írni, még nem forrott ki teljesen a végleges "témaskála".
  • A blog nevével megszenvedtem, mert az eredeti elképzelésem nem is hasonlított a mostani névhez, de minden ahhoz hasonló név már foglalt volt.
  • Nem akartam a névvel beskatulyázni a blogot, hisz még én sem tudom, pontosan milyen témákat is szeretnék még érinteni.
  • Sokáig csak hétvégén tudtam fotózni, hisz nyolctól fél ötig dolgozom, így mindig sötét volt már, mire hazaértem.
  • Nagyon ritka, hogy egy bejegyzést elejétől a végéig egyben megírok, plusz a fotókat megszerkesztem hozzá ugyanakkor.
  • Visszanézve több bejegyzést kitöröltem már.
  • Volt Inspiration témájú bejegyzés minden héten, ám ezt sosem csináltam igazán lelkesen, így erről letettem.
  • Az ismerőseim közül nagyon kevesen tudnak a blog létezéséről.
  • A blogon mindent én csinálok, de gondolkodom egy programozó ismerősöm felkérésén, segítsen kicsit egyedibbé tenni a felületet.
És akkor jöjjenek a kérdések:

1. Miért kezdtél bele a blogolásba?
Nagyon egyszerű okai voltak. Ha megvettem egy terméket, kb. már magamban fogalmaztam meg bejegyzésszerűen, hogy mit gondolok róla, valamint barátnőmmel annyiszor elemeztük ki így a termékeket, hogy arra gondoltam, miért is ne? Miért ne oszthatnám meg a világgal a véleményem?

2. Van olyan, hogy nincs kedved írni, de megerőszakolod magad?
Nincs. Mert annak az lenne a vége, hogy nem tetszene a bejegyzés, akkor pedig minek foglalkozzak vele órákat, ha tudom, hogy a végeredmény silány lesz.

3. Van-e másik hobbid?
IMÁDOK olvasni, szeretnék könyvajánlós bejegyzéseket is írni. Minden reggel a metrón olvasok és hazafelé is, ezenkívül pedig rendszeresen járok edzeni (engem is meglep, milyen könnyedén bele lehet ebbe szeretni).

4. Mi/ki inspirál?
Szabadidőm nagy részében blogokat böngészek, így bőven van inspiráció, viszont nem akarok koppintani sem. Sok olyan blog van, amiben van valami plusz, ami a többitől egyedivé teszi, és én is meg akarom találni azt a néha annyira apró dolgot, ami csak az enyém.

5. Szoktad mérni az olvasottságot?
Persze. :) Hisz ez az egyik legfőbb visszacsatolás.

6. A családod és a barátaid mit gondolnak a blogodról?
Bevallom, egy kezemen meg tudom számolni, hányan tudnak arról, hogy blogot írok. A családom például nem. De akik tudnak róla, azok mind bátorítanak. Azért sem osztottam meg, mert nem akarok 1000 lájkot az oldalamra, közben pedig 3-an ha olvassák. Én azt szeretném, ha azok követnének, akiket tényleg érdekel, amit csinálok.

7. Kaptál valaha negatív visszajelzést a blog kapcsán?
Szerencsére még nem, építő kritikát kaptam, ami nagyon jól esett.
 
8. Mi volt a legkedvesebb visszajelzés?
Amikor Facebookon kiraktam a blogom, az egyik bloggerina véleményezte, azt hiszem, az volt a legkedvesebb visszajelzésem.
 
9. Min változtatnál, fejlesztenél a blog kapcsán?
Szeretnék jobban érteni a háttér dolgokhoz, ami már egy kicsit átcsap programozásba, valamint a képeken szeretnék még többet javítani.
 
10. Honnan gyűjtesz ötleteket?
Mint írtam, rengeteget olvasok más blogokat.
 
11. Olvasol-e blogokat teljesen különböző témákban?
Igen, könyves blogokat szoktam olvasni.
 
12. Mit gondolsz a beauty blogokról?
Nagyon szeretem ezt a műfajt (meglepő:), nagyon sok olyan terméket ismertem meg ezen blogok által, amelyet azóta szeretek és használok. Sokat segítenek egyes termékek kiválasztásában, ha tudja az ember, másoknak bevált-e.

A díjat nem szeretném most továbbadni, de később még lehet megtörténik ez is. Remélem pár hasznos, illetve érdekes infoval szolgálhattam, és még egyszer köszönöm a díjat Krisztinának!


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése