2016. április 24., vasárnap

Elhasználva #2

A tavasz beköszöntével átnéztem a dolgaimat, így ebben a bejegyzésben nagyon sok dolgot hoztam Nektek, amelyek vagy elfogytak, vagy csak egyszerűen lejárt a szavatosságuk, így ideje megválnom tőlük. Megpróbálom rendszerezni őket, de nem ígérek semmit. :) Vágjunk is bele!


Első körben nézzük az elfogyott hajápolási termékeket, mert ebből van a legtöbb.



Gliss Kur Hyaluron + hair filler sampon:
Még karácsonyi csomagban vettem meg a kifésülő spray-vel együtt. Bár nem kimondottan zsíros hajra van kifejlesztve, nálam nagyon jól működött. Be akartam szerezni az utánpótlást a Glamour-napok alkalmával, de csak Müllerben beszerezhető ez a típus. Nagyon finom illata van, biztosan újraveszem.

Balea sampon mandulás vaníliás illattal:
Kicsi kiszerelésben van meg, a Balea kalendáriumban volt, ha edzésre mentem mindig ezt dobtam be a táskámba. Nagyon szépen megemelte a hajat, bár a zsírosság hamarabb visszatért, mint a fent említett Gliss Kur samponnál. Egy olcsóbb alternatíva, most nem veszek utánpótlást, de nagyon tetszett. 

Balea Professional dúsító hajbalzsam:
Abban sem vagyok biztos, hogy még lehet kapni. Régebben sokat használtam, nem nehezíti el a hajat, ami nekem nagyon fontos szempont. Összességében nem szeretem a balzsamokat, de ezzel meg voltam elégedve.

L'angelica faggyúműködést szabályozó sampon csalánnal és mirtusszal:
Ez is egy régebbi darab, 2 flakont használtam el belőle, nekem nagyon sokat segített a hajam zsírosságának szabályozásában. Az illatával nem voltam kibékülve, de nagyon jó kis sampon.

Avon Dry Sampoo:
Katasztófa... Olyan erős szaga van, hogy meg lehet tőle fulladni. Összességében sem voltam elájulva a teljesítményétől, nem sokat segített a hajamon. A flakon nem túl nagy és őszinte leszek, borzasztó gyorsan elfogyott. Én személy szerint nem bánom, de tényleg meglepően gyorsan ki lehet végezni.

Arcápolás:



Garnier Pure ExfoBrusher:
Jó kis arctisztító, nem az elsőt használtam el belőle. Nekem nagyon tetszenek a kis sörték a tetején, jól tisztított, eltávolította a zsírt is a bőrömről. Most semmiképp sem veszem újra, úgy érzem, már nem erre van szüksége az arcomnak.

L'oreal Skin Perfection hidratálókrém:
Már írtam róla ITT, nem szerettem, az én zsíros bőrömnek túl sok volt.

The Body Shop teafaolajas nappali arckrém:
Róla is olvashattatok már ITT, szerettem nagyon ezt a kis krémet. Ajánlom minden pattanásokkal küzdő sorstársamnak!

The Body Shop teafaolajos arclemosó:
Ugyanitt szó volt az arclemosóról is. Frissítő, imádtam!

Kéz- és testápolás:


Palmolive Magic Softness habzó kézmosó:
Karácsonyi csomagban vettem, szerintem isteni illata volt, hab formátumban jött belőle a folyadék. Az egyetlen problémám az volt vele, hogy például a kezemen maradt alapozóval már nem tudott megbirkózni.

Ziaja kakaóvajas tusfürdő:
Szintén karácsonyi csomagból, igazi téli illattal, nagyon szerettem. Nem az az émelyítő kakaós illata van, hanem nagyon kellemes. Tápláló, gazdag tusfürdő.

Balea kézfertőtlenítő:
Sokadik tubus, ami mindenhova elkísért, hisz itt Budapesten elengedhetetlen. Szerintem alapdarab minden táskába. Semleges illatú, gyorsan felszívódik, jól elvette a szagokat.



Rival de Loop körömlakklemosó:
Nagyon szerettem, sokadik üveg volt, amit elhasználtam. Mindenképp újraveszem.


Aveo Just Lovely kézkrém:
Még tavaly vettem a Müllerben, így idén mindenképp kidobásra ítéltetett. Akkor tetszett az illata, most már kevésbé, de gazdag, nehéz, tápláló krém volt, így lassan szívódott fel.
Smink:

Catrice Liquid Metal mono szemhéjpúder:
Valamelyik újságban volt ajándékként, nem az én színem, talán ha egyszer használtam. Nem a kukában fog landolni, hanem leadom a DM-be kuponokért cserébe.

Manhattan The Fabulous paletta:
A fiók aljából került elő ez az ősrégi darab, így mindenképp kuka. De milyen cuki az a masni rajta...

S-he szemceruza:
Van egy hasonló szemceruzám, összehasonlíthatatlan a kettő. Fáradt színe van, sosem vettem elő, mióta megvan a másik.

Essence rúzs:
Semmi gond nem volt vele, egszerűen tök ugyanolyan színe van, mint a számnak, így nincs sok értelme felkenni.

Egyéb:




Himalaya Sparkly White fogkrém:
Sokadik tubus már ez is. Imádom az ízét és mindenét.

Ikea narancsos illatgyerta:
Nagyon szerettem az illatát, intenzív volt, valószínűleg újraveszem.

F&F Home illatgyertya:
Még egy karácsonyi illat volt, de tavasszal is megállta a helyét.

Ezektől a termékektől búcsúzom most, kisebb vagy nagyobb szívfájdalommal.

Ti miket fogyasztottatok el mostanában?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése