2016. május 1., vasárnap

Áprilisi kedvencek


Hát elrepült az április is... Nagyon nagyon sok minden történt velem, nagyon nagy változások történtek az életemben. De persze vannak olyan termékek, amelyek végigkísértek ebben a hónapban is, és szerettem őket. Ezeket hoztam el Nektek a mai bejegyzésben. Lássuk is őket!



Nivea Creme Smooth tusfürdő:
Ez a darab is egy karácsonyi csomagban volt, és nagyon sokáig tologattam a dobozban, valahogy nem volt kedvem ezt használni. És milyen rosszul tettem. Az illata tipikus Nivea illat, az állaga nagyon krémes és elképesztően hidratálta a bőröm, nagyon szerettem. Ha elfogy az a tizenpár darab sorakozó tusfürdő, biztosan újra fogom venni. Szerintem még nyáron sem lesz túl sok a bőrömnek.



Essence colour&care erősítő körömlakk:
A hónap meglepetése volt ez a körömlakk. Ezer éve keresek olyan körömlakkot, aminek ilyen színe van, de ezt nem azért vettem. A Müllerben kifutó termékként féláron volt, így gondoltam, a gyengécske körmeimnek mindenképp jó lesz. Aztán meglepetésként ért, hogy ugyanolyan sűrű és intenzív színe van, mint az üvegben. Azóta kb. csak ezt használom, akár alaplakként is, sokkal intenzívebbé teszi a felette lévő színt.





China Glaze 231 Nasty:
Az egyik legszebb rózsaszín, amit valaha láttam. Tökéletes fedése van, nagyon tartós, igazi tavaszi szín.

 
Gliss Kur Ultimate Color Elixir hajolaj:
Hetente egyszer használom, és még mindig rengeteg van benne. Hajmosás után összefogom a hajam, és csak a végét kenem be vele, 2-3 pumpányi mennyiséggel. Imádom az illatát, nagyon finom. Nagyon sokat javított a hajam állapotán, sokkal lassabban törik, mint eddig. Imádom.





La Roche-Posay Effaclar pórusösszehúzó, mikro-hámlasztó tonik:
 Egy újabb La Roche-Posay termék, és azóta is beszereztem már két másikat, sőt nyertem is egyet. Arclemosás után használom, illata semleges, a többi termékkel a márkától nagyon sokat segít az aknés, zsíros bőrömön. Lassan az egész arcápolási repertoárom lecserélődik.





Ebelin ecset:
Én alapozáshoz használom ezt a tömött fejű ecsetet. Így egy közepes, de mégis erősebb fedést érek el. Nagyon tetszik, az ára 2200 Ft körül van, már egy pár hónapja kerülgettem, de nem bántam meg, hogy megvettem. Nem csíkoz, egyenletesen lehet vele alapozni.



Rimmel 150 Piccadily Pink rúzs:
Őszintén örülök ennek a rúzsnak, ugyanis a vörös hajam miatt nehéz olyan rózsaszín rúzst találnom, ami nem üt el. De sikerült!!! Imádom ezt a színt, sokszor nyúltam érte áprilisban.




S-he pirosító 002:
Először a Pupa kínálatában kerestem egy természetes pirosítót, de egyszerűen nem találtam. A Glamour-napok alkalmával véletlenül leltem rá erre a darabra, de azonnal tudtam, erre van szükségem. Nagyon tetszik a természetes tüdő színe, nagyon jól építhető szín, természetes színt ad az arcnak. Abszolút kedvenc!

Ezek lettek volna azok a termékek, amelyek áprilisban levettek a lábamról. Nektek mi volt a kedvencetek ebben a hónapban? Próbáltátok valamelyik terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése