2016. május 22., vasárnap

Joy-napi szerzemények

 Bár a Joy-napok már 2 hete volt, azért gondoltam megmutatom Nektek, én miket szereztem be ezen apropóból. Bevallom őszintén, a zuhogó esőben semmi kedvem nem volt mászkálni, így körülbelül 15 perc alatt lerendeztem a vásárlást. Az is igaz, nem vágytam túl sok mindenre, inkább a szokásos dolgokat vettem meg kedvezményesen, vagy olyan termékeket, amelyekből kifogytam, mert a Glamour-napokon mindent beszereztem. Na de lássuk, milyen termékekkel lettem gazdagabb:


Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum szempillaspirál:
Azt hiszem ez volt életem első szempillaspirálja. Kifogyott az Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirálom, amit nagyon szerettem, így helyette kellett egy hasonló darab. Mivel épp nem volt egyik olyan szempillaspirál sem az üzletekben, amiket eredetileg ki akartam próbálni, úgy döntöttem, visszatérek a gyökerekhez. És olyan jó, mint amilyenre tinikoromból emlékszem. :) Csodásan dúsítja a pilláimat, csak ezért nyúlok, amióta megvettem.


Rimmel Lasting Finish 25hr púder:
Sok blogon olvastam, hogy mennyire jó ez a púder. Én meg épp kifogytam. Így nem volt kérdés, hogy ebből a fajtából választok magamnak. Tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz a színe, nem fénylik át napközben, így maximálisan meg vagyok vele elégedve. A kialakítása nagyon praktikus, a púder alatt található hozzá a szivacs, valamint egy kis tükör is megbújik a csomagolásban, ami nekem külön tetszik. Ha erősebb mattítást szeretnék, akkor a szivacsot használom, de ecsettel is tökéletesen működik. Nem kelt porcelán-hatást az arcon, egyszóval tökéletes kis farab.


L'Oréal Infallible Sculpt kontúr paletta:
Én tényleg nem is akartam megvenni. :) Illetve nem ezt a terméket akartam, de a másikat még sehol sem találtam. Külön posztot szentelek neki, így most nem is írok többet.


Taft Fullness hajlakk:
Nagyon ritkán használok hajlakkot... Gondoltam én ezidáig, ugyanis mindig barátom hajlakkjáért nyúltam, ha szükségem volt rá. Nos, a költözés után szembesültem a ténnyel, hogy nagyon is szükségem van hajlakkra, általában reggel szoktam befújni a hajam, ha egy kis dúsításra szorul. Erre a Taft hajlakkra esett a választásom, mert dús hajat ígér, és tényleg nem ragad olyan mértékben, mint általában a hajlakkok, így teljesen elégedett vagyok vele.


Aussie Volume sampon:
Számomra ez A sampon. Kipróbáltam más samponokat is, de csak visszahúz a szívem. Könnyed lesz tőle a hajam és simán bír 3 napot is mosás nélkül. Egyszerűen lekörözhetetlen! Minden zsíros hajjal küzdő sorstársamnak ajánlom!

Balea szárazsampon barna hajra:
Jójó, nekem vörös a hajam, de olyat még nem találtak fel. Kíváncsi voltam, mit tud ez a termék, potom 400 forintért. Annyit már mindenképp el tudok mondani, hogy nem annyira fehér a por benne, mint a többi szárazsamponban, de még tesztelgetem kicsit, mielőtt véleményt mondok. Egyszer csak megtalálom a tökéletes szárazsampont....


Yves Rocher Lilas Mauve eu de toilette:
Elcsábultam. Bevallom, nem szeretem a parfümöket, inkább testpermetet használok, mert nem bírom elviselni magamon az erős illatokat, bármennyire is tetszenek. Ez a parfüm sem egy erős illat, és nem is marad meg sokáig intenzíven az illata. Azért választottam ezt a darabot, mert az orgona a kedvenc tavaszi virágom, nagyon szép emlékek fűznek hozzá. Egyszer azt találtam mondani, hogy az illatától mindig boldog leszek. Így konzerváltam ezt az érzést azutánra is, amikor már nem tudom a virágot szagolgatni.
Ti miket vásároltatok a Joy napokon? Próbáltátok már valamelyik terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése